ES | EU | EN

KOLDO MITXELENA SARIAK 2016

• 2016/05/07 |

Berri pozgarriak jaso ditugu ikastolan KOLDO MITXELENA literatur leihaketatik:
4. mailako Manex Jauregi Maizek lortu du 1.go saria komiki atalean. Ipuin atalean berriz aurten arte Aitorreko ikaslea izan den Lauaizeta ikastolako Ane Maiztegi Arriaranek eraman du ipuin sailean 1.go saria. Udaletxeko bilkura areto nagusian burututako ekitaldi politean jaso zituzten aipatu saiak. ZORIONAK MANEZ ETA ANE!!

Emusik kontzertua ikastolan

Primerako kontzertua Musikschule L├╝chow-Dannenberg talde alemaniarrak ostegunean ikastolako atarian eskaini ziguna. Bejondaizuela!

Liburuaren eguna 2016

Egun berezia izan zen Aitor ikastolan aurreko ostirala, liburuaren eguna ospatu genuen eta. Hizkuntza ezberdinetako ipuinak kontatu zizkiguten herrialde ezberdinetako ikastolako guraso eta irakasleak, baita zeinu hizkuntzaz ere. Eskerrik asko guraso eta irakasle kontalari guztiei!!

MUGARRIAK DANTZAN. DONOSTIA 2016

Hona hemen, DSS2016EUtik jaso dugun dantza proiektuaren bideoa. Beherago azaltzen den 4. mailakoek burututako ekimenaren laburpena da

LH 4. Maila eta DANTZAZ konpainia Angelun.

DANTZAZ konpainiaren gidaritzapean, 4. mailako ikasleak dantza garaikidearen inguruan lanketa bikaina burutu dute otsaileko azken astean. Ikusi besterik ez, bukaerako Angeluko antzokiko emanaldia. ZORIONAK 4. MAILA EGINDAKO LANAGATIK!!!

LH4 BLOG