ES | EU | EN

ALAITZ LOZAK BIDE HEZKUNTZAKO 1. SARIA JASO DU

Maiatzaren 12an Udaletxeko Areto Nagusian banatu ziren 2016-17 Donostiako Bide Hezkuntza Marrazki Lehiaketaren sariak.
Gure ikastolako LH 3.A taldeko ALAITZ LOZA-k LEHEN SARIA jaso zuen, txirringa eder bat.
ZORIONAK ALAITZ !!!

ESKOLA BIDEA

Maiatzean zehar eskola bidea landu dugu haurrekin, guraso bolondres ugari irakasleekin batera.

Haurrak, ikastolara bakarrik joateko bidea seguruak aztertu eta deskubritu dituzte. Eta Maiatzaren 19an kalera atera ginen, elkartuko diren lekuak margotzera, Eskola bidean dauden arrisku lekua seinalizatzera eta komertzio lagunak lantzera.

Haur Hezkuntzakoen geletan, Poxpolin egon da. Eskola biderako lagun berria, ipuia kontatu die, eta semaforoarekin jolasean ibili dira. Txikiekin, Lore bizia irudikatu genuen Tabakaleran egun berea.

BIRZIKLETEROA.

Aitor Ikastolako guraso talde bat gara.

Familietako kideak haurrak zein gurasoak, baita irakasleak bizikletaz ikastolara joateko aukera edukitzea bermatu nahi dugu.  Horregatik,  material desberdinak birziklatuz eta guztion artean pentsatu, sortuz eta ekinez,  gure Ikastolan bizikletak uzteko Birzikleteroa eraikitzea erabaki dugu.

Horrela, 2017 Olatu Talka erabili dugu, materiala lortu ahal izateko. Eta 8 asteazkenetan zehar, Tabakalerako Hirikilabsen ibili gara lanean.

AITOR IKASTOLA LEKUKOA HARTZEN

KORRIKA EGIAN!